Luottamusmies tiedottaa

Luottamusmiehet tiedottavat ajankohtaisista asioista!

Kunnan pääluottamusmies Merja Salonen oli käytettävissä tehtävässään 30.11.2022 saakka. Merja jäi eläkkeelle vuosikymmenien luottamusmies tehtävästään 1.12 alkaen, kun hän jäi omasta työstään eläkkeelle. Merja on saanut paljon aikaan ja tuonut jäsenten ääntä kuuluviin vuosikymmenien ajan. Merja on ollut kaikki huomioon ottava, sana valmis ja myös kuuntelija, joka on auttanut tilanteessa kuin tilanteessa.

"Kiitos kaikille näistä vuosista. Työni on ollut antoisaa näiden vuosikymmenten ajan. Välillä vaikeaa, mutta olen nauttinut kuitenkin vuosista, minkä olen pääluottamusmiehenä toiminut. Kaikki mennään kohti uusia tuulia. Voimia teille!" Sanoo Merja Salonen, joka halusi jättää terveiset meille kaikille.

Ammattiosastomme hallitus haluaa kiittää Merjaa periksiantomasta työstään jäsenten ja tätä liittoon kohtaan! Kiitos Merja, että olet tehnyt työtä sydämellä ja lämmöllä. Työ mitä olet tehnyt on sisältänyt varmasti erilaisia tunteita, jossa on menty niin ylä- että alamäkiä. Näihin vuosikymmeniin mahtuu varmasti meistä jokaisella mahtavia muistoja Merjan kanssa, milloin on naurettu tai milloin itketty, koska Merjaan on aina voinut luottaa asiassa kuin asiassa.