Opiskelijat

Ole SuPer-opiskelija. Liity opiskelijajäseneksi SuPeriin!

Pirkanmaan alueella toimii monia aktiivisia opoja! Koko Suomessa opoja on noin 300. Valkeakosken alueen SuPer-opo on Niko Suokas, opo.ao635@outlook.com SuPer-Opo tulee mielellään vierailemaan koululla tai työpaikalla. Kertomaan opiskelijajäsenten eduista ja valmistumisen kynnyksellä ammattiliitto asiat ovat ajankohtaisia. SuPer myöntää stipendejä jaettavaksi sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan perustutkinnoista valmistuville opiskelijaryhmille SuPer-Opon (=superilainen opiskelijavastaava) hakemuksesta, kun hän on pitänyt ryhmälle infotunnin paikan päällä tai etänä.

Myös opiskelijajäsenet ovat tervetulleita ammattiosaston toimintaan sekä kokouksiin mukaan. Verkostoituminen jo opiskeluaikoina on tärkeää, ja saat ajankohtaista tietoa tulevista tapahtumista, niin paikallisista kuin valtakunnallisista. Kevät- ja syyskokouksista tiedotamme verkkosivuillamme, instagram-tilillämme (super635ao) ja suljetussa facebook-ryhmässämme (SuPer Valkeakosken ao635ry).. Tervetuloa!

Liity opiskelijajäseneksi >>

Kun olet jo SuPerin opiskelijajäsen ja valmistumassa toisen asteen sosiaali-, terveys- tai kasvatussalan tutkintoon, päivitä tietosi ja liity SuPeriin varsinaiseksi jäseneksi. Opiskelijajäsenyys ei muutu automaattisesti varsinaiseksi jäsenyydeksi. Voit hakea varsinaista jäsenyyttä opintojesi loppuvaiheessa, silloin kun sinulla on tiedossa valmistumisajankohta.

Saat turvaa työelämään, etujasi valvovan järjestön ja lukuisia jäsenetuja. Samalla haet Super työttömyyskassan jäseneksi.

Lisätietoja jäsenyydestä >>

Jos et ole SuPerin opiskelijajäsen niin liitythän tätä kautta varsinaiseksi jäseneksi >>

Valkeakosken alueen SuPer-opo:
Niko Suokas, opo.ao635@outlook.com

Jos jokin askarruttaa ota rohkeasti yhteyttä: Niko Suokas, opo.ao635@outlook.com

Seurantaan voi ottaa seuravaat instagram tilit:

• super635ao
  • nuorisuperilainen