Jäsenedut

SuPer-liiton jäsenedut

SuPer tarjoaa jäsenilleen monipuolisia ammattiin, edunvalvontaa ja järjestölliseen toimintaan liittyviä etuja.
Katso tarkemmat tiedot jäseneduista SuPerin sivulta Jäsenedut.

Valkeakosken jäsenedut

Paikalliset jäsenedut (vain superilaisille)

• Walhalli tarjoaa -2€ alennusta sekä kenkien vuokran veloituksetta radan vuokran yhteydessä (kengät koko seurueelle veloituksetta, jotka keilaavat samalla radalla kortinhaltijan kanssa).
  • Sportia Valkeakoski tarjoaa -15% alennuksen normaalihintaisista tuotteista. Prosenttialennus ei koske elektroniikkaa ja polkupyriä, mutta näistä voi kysyä erikseen tarjouksen.
  • Beauty Flames tarjoaa -15% alennuksen tuotteista ja palveluista.
  • Kukkakauppa Kimppula tarjoaa normaalihintaisista viherkasveista -10% alennuksen.
  • Cafe Sofia tarjoaa -10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista tai vaihtoehtoisesti kahvi/tee 1€.
  • Apianlahti Camping tarjoaa välinevuokrista sekä saunan vuokrasta -10% alennuksen.
  • Mallas-Pidot Oy tarjoaa kaikista Mallaspesun pesuista -20% alennuksen. Alennusta ei saa pesukoneen maksutolpalta ostettavista pesuista (alennuksen saa, kun ostat pesun kassalta) eikä alennuspesuista saa pesuleimaa leimakorttiin.
  • Pikkolo (Neste-K Sääksmäentie) tarjoaa kaikista autopesuista -10% alennuksen sekä leiman pesupassiin. (Huom! Uuden käytänteen vuoksi paikan päällä voi tarvittaessa kertoa, että heidän kassassaan oma nappinsa Superin jäseniä varten, Super korttilaiset.)
  • Ammattiosasto tarjoaa jäsenilleen 15€ alennuksen kesätapahtumiin, rajoitus 1lippu/jäsen. Edun voi käyttää kerran joko Valkeakosken musiikkitapahtumaan tai Waltikan venetsialisten lippuun. Musareille lipputuen saat tapahtumatoimistolla tai netin kautta ostaessa. Venetsialaisille lipun voit ostaa Waltikalta. Varaudu todistamaan jäsenyytesi näyttämällä jäsenkorttisi.

Kaikki jäsenedut ovat voimassa, kun kassalla oston yhteydessä näyttää Superin jäsenkorttia.

Päivitetty 21.04.2022

Super-lehti

Super-lehti ilmestyy 11 kertaa vuodessa. Lehdessä painottuu ammatillisuus, yhteiskunnalliset asiat sekä ennenkaikkea monipuolisuus.

Tästä löydät sekä uusimman SuPer-lehden tärpit, sekä vanhemmat arkistoidut  julkaisut.