Toiminta

Ammattiosastoomme kuuluu noin 260 jäsentä kunnalliselta, hyvinvointialueelta ja yksityiseltä sektorilta.

Ammattiosastomme varsinaiset jäsenet voivat olla, kun olet suorittanut vähintään toisen asteen tutkinnon sosiaali- terveys- tai kasvatusalalla. Meillä on jäseniä myös alan ammatti- ja erikoisammattitutkinnon suorittaneet henkilöt. Superilaisia ammatteja ovat muun muassa lähihoitaja, perushoitaja, apuhoitaja, kodinhoitaja, vastaanotto- ja osastoavustaja, hoitaja sekä vanhustyön ja lastenhoidon eri ammatit.

Hallitus teki päätöksen syksyllä 2021, että syys- ja kevätkokouksiin sekä muihin ammattiosaston järjestämiin tapahtumiin otetaan käyttöön käytäntö, että peruttamattomasta paikasta peritään jäseneltä todelliset kulut, pl. jäsenen sairastuminen.

Kuvauslupa: Ilmoittautumislomakkeilla kysytään kuvauslupaa jokaiselta osallistujalta. Kuvausluvan myöntäjä antaa ammattiosastolle kaikki oikeudet käyttää valokuvia korvauksetta toiminnassaan, eikä jäsen tule pyytämään korvauksia kuvien käytöstä nyt tai myöhemmin. Kuvien julkaisemisen yhteydessä ei mainita jäsentä nimeltä tai jäsenen muita henkilötietoja, jos ei jäsenen kanssa ole erikseen muuta sovittu. Jäsenen tulee ymmärtää, että ammattiosasto ei voi vaikuttaa siihen, että kuvat saattavat päätyä hakukoneisiin, kun ne julkaistaan ammattiosaston eri kanavissa.

Ammattiosastomme julkaisee tietoa facebook-ryhmässään mm. liiton tiedotteita, osastomme jäsenetuja ja sääntömääräisistä kokouksistamme.

Löydät ammattiosastomme myös Instagramista ja TikTokista nimellä super635ao

Liity ryhmään SuPer Valkeakosken ao635ry >>