Puheenjohtaja tiedottaa

Hyvinvointialueelle siirryttäessä luottamusmiesjärjestelmä tulee muuttumaan. Liittojen neuvottelut ovat vielä kesken ja näistä saadaan lisätietoa helmikuussa. Neuvottelujen jälkeen hyvinvointialueelle valitaan pääluottamusmiehet, luottamusmiehet sekä näiden varat. Syyskokouksessa 3.11.2022 olikin puhetta jo että luottamusmiehellä tulee jatkossa olemaan isommat alueet. Pirkanmaan alueella olevien Superin ammattiosastojen yhteistyö tulee korostumaan ja lisääntymään.  Hyvinvointialueella monesta asioista käydään neuvotteluja ja meillä on hyvä edustus Pirkanmaan aktiiveista, näistä osa toimii pääluottamusmiehinä, joten heiltä löytyy vahvaa osaamaista.
Yksityispuolella käytiin myös syksyllä luottamusmies vaaleja ja toivottavasti myös sinun työpaikallesi saatiin superilainen luottamusmies. Jos työpaikallasi ei vielä ole saatu luottamusmiestä, voidaan vaalit järjestää koska vain. Tukea on aina saatavilla SuPerista ja ammattiosastostasi.

Muistathan siis, että oli asia mikä tahansa voit ottaa yhteyttä ammattiosastoon sähköpostilla super635@superliitto.fi

Heidi Hell

SuPer Valkeakosken ao635 ry