Lähde toukokuussa Tallinaan!

Lähde Tallinaan 16.-17.5.2024! Ota työkaverisi tai muu superilainen kaveri mukaan!

Marraskuun 2023 Pirkanmaan aktiivien illassa heitettiin ilmoille, että olisi mukavaa tehdä Pirkanmaan ammattiosastojen kanssa yhteistyötä ja tarjota jäsenille jotakin mieleen painuvaa. Aktiivi illan päätteeksi muutama ammattiosastoa päätti, että tämä ei jää tähän. Näin ollen Pirkanmaan muutama ammattiosasto yhdistivät joulukuussa 2023 voimansa ja päättivät aloittaa yhdessä suunnittelun Tallinnan reissua varten. Alku vuodesta ammattiosastoja tuli lisää mukaan suunnitteluun, joita oli suunnittelussa loppujen lopuksi kuusi eri ammattiosastoa. SuPerin ammattiosastoissa on voimaa!

Tallinnan reissu on 16.-17.5.2024. Menomatkalla on mahdollista syödä myöhäinen aamupala (buffet), jonka ammattiosastot kustantavat. Jokainen ammattiosasto toivoo, että osallistuja osallistuu menomatkan buffettiin. Buffetin tarkoituksena on nauttia hyvästä ruoasta sekä samalla pääset verkostoitumaan muiden Pirkanmaalaisten superilaisten kanssa. Paluu matkan buffet on omakustanteinen. Hotellina toimii Nordic Hotel Forum. Hotellissa on vapaa käyttös Spa osastolla.

Bussikuljetuksen reitti varmistuu, kun tiedetään kuinka laajalta alueelta jäseniä osallistuu. Bussi tulee Tallinnaan jäsenten mukana. Reissun aikana tehtävät ostoskäynnit ja kohteet vahvistuvat myöhemmin. Ajatuksena kuitenkin, että tälläinen tehdään reissun aikana Tallinnassa.

Matkanjohtajana toimii: Niko "Nikke" Suokas, sihteeri635@superliitto.fi

Omavastuut:

• Valkeakoski (ao635) 100€
  • Orivesi (ao630) 100€
  • Sastamala (ao622) 100€

Vaikka edellä ei mainittaisi ammattiosastosi, voit silti lähteä mukaan Tallinnan reissulle! Ilmoitamme tiedosi myös ammattiosastolle tiedoksi, jotta voivat laskuttaa sinulta omavastuun. Omavastuun määrittelee oma ammattiosastosi.

Ilmoittautuminen päättyy 31.3.2024, jonka jälkeen ilmoittautuminen on sitova. Jos jäsen päättää Ilmoittautumisen päättymisen jälkeen peruuttaa osallistumisesi ammattiosastollasi on oikeus periä jäseneltään vähintään omavastuu osuus. Toinen vaihtoehto on, että hankit tilallesi uuden henkilön, ilmoita uudet tiedot matkajohtajalle. Jokainen ammattiosasto laskuttaa oman jäsenensä omavastuun.

Illmoittautumisen yhteydessä annat luvan, että tietojen käsittelijä (SuPer Valkeakosken ammattiosasto 635ry sihteeri Niko Suokas ja Pirhan pääluottamusmies Anu Valkama) saa luovuttaa tarvittavat tiedot matkanjärjestäjälle sekä myös ammattiosaston avain asemassa oleville matkaa varten. Matkatoimisto on muuttunut Tuovisen matkatoimistoon! Ilmoittautumiset: sihteeri635@superliitto.fi. Vielä on muutama paikka jäljellä.

Ilmoita ilmoittautumisen yhteydessä seuraavat tiedot:

• Nimesi (etu- ja sukunimi)
  • Syntymäaika (muotoa 1.10.1981)
  • Puhelinnumerosi
  • Sähköpostiosoitteesi
  • Osallistutko meno matkan buffettiin? (Kyllä/ei)
  • Huonetoveri toive (ei pakollinen)

Torstai 16.5

• klo 09.30 Lippujen jako ja lähtöselvitys Länsisatamassa
  • klo 10.30 Tallink MyStar lähtee.

Perjantai 17.5

• Klo 15.30 Oltava viimeistään satamassa
  • Klo 16.30 Tallink Megastar lähtee.

Ilmoittautumisen päätyttyä matkaan lähtijät saavat infon viestin, joka sisältää tarkemmat ohjeet, bussireitin, tarkemman aikataulun ja muuta tärkeää tietoa.