Ammattiosastomme vietti 35v synttäreitään!

Ammattiosastomme haluaa kiittää kaikkia jäseniään arvokkaasta työstänne. Ilman teitä, meitä ei olisi!

Ammattiosastomme vietti 35v synttäreitään Melankärjessä, jossa hallitus esittäytyi puheenjohtajan johtamana. Puheenjohtajamme Heidi ja sihteerimme Niko kukittivat hallituksen puolesta taloudenhoitaja Anittan pitkäjänteisestä työstään ammattiosastoa ja liittoa kohtaan. Synttärit yllättivät koko hallituksen kokonaisuudessaan. Samoin myös liiton työntekijä ja Pirhan pääluottamusmies olivat positiivisesti yllättyneitä, kuinka paljon teitä jäseniä oli paikalla juhlimassa synttäreitä.

Ruoasta huolehti Mallaspidot Oy ja musiikista Mika Rämä. Puheet piti ammattiosastomme puheenjohtaja Heidi Hell, Pirhan pääluottamusmies Anu Valkama ja liiton työntekijä Lauri Kämäri.

Syyskokouksessa nähdään, joka on 14.11!

Kuvat:

• Niko Suokas, hallituksen sihteeri