Lähde toukokuussa Tallinaan!

Lähde Tallinaan 16.-17.5.2024! Ota työkaverisi tai muu superilainen kaveri mukaan!

Marraskuun 2023 Pirkanmaan aktiivien illassa heitettiin ilmoille, että olisi mukavaa tehdä Pirkanmaan ammattiosastojen kanssa yhteistyötä ja tarjota jäsenille jotakin mieleen painuvaa. Aktiivi illan päätteeksi muutama ammattiosastoa päätti, että tämä ei jää tähän. Näin ollen Pirkanmaan muutama ammattiosasto yhdistivät joulukuussa 2023 voimansa ja päättivät aloittaa yhdessä suunnittelun Tallinnan reissua varten. Alku vuodesta ammattiosastoja tuli lisää mukaan suunnitteluun, joita oli suunnittelussa loppujen lopuksi kuusi eri ammattiosastoa. SuPerin ammattiosastoissa on voimaa!

Tallinnan reissu on 16.-17.5.2024. Menomatkalla on mahdollista syödä myöhäinen aamupala (buffet), jonka ammattiosastot kustantavat. Jokainen ammattiosasto toivoo, että osallistuja osallistuu menomatkan buffettiin. Buffetin tarkoituksena on nauttia hyvästä ruoasta sekä samalla pääset verkostoitumaan muiden Pirkanmaalaisten superilaisten kanssa. Paluu matkan buffet on omakustanteinen. Majottuminen tapahtuu Tallinnassa Hotelli Metropol, 2hh huoneissa.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan >>